Zamówienie Nr 135762 - 2010 z dnia 2010-05-19 - Ogłoszenie o zamówieniu

Tytuł Ogłoszenie o zamówieniu
Numer 135762 - 2010
Data wydania 2010-05-19

Grajewo: Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi powiatowej nr 2044B i części dogi powiatowej nr 1809B na odcinku Białaszewo do drogi wojewódzkiej nr 668
Numer ogłoszenia: 135762 - 2010; data zamieszczenia: 19.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Grajewskiego , ul. Strażacka 6B, 19-200 Grajewo, woj. podlaskie, tel. 0-86 2738479, 2738463, faks 0-86 2738462.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.starostwograjewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi powiatowej nr 2044B i części dogi powiatowej nr 1809B na odcinku Białaszewo do drogi wojewódzkiej nr 668.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi powiatowej nr 2044 B i części dogi powiatowej nr 1809 B na odcinku Białaszewo do drogi wojewódzkiej nr 668. Opracowanie dokumentacji projektowej obejmuje następujące odcinki dróg: 1) droga nr 2044 B w km 0+000 ÷ 3+990 o długości 3,99 km. Początkiem odcinku jest skrzyżowanie z drogą krajową nr 65 w miejscowości Ciemnoszyje, a końcem projektowanego odcinka jest skrzyżowanie z drogą powiatową nr 1809 B w miejscowości Białaszewo, 2) droga nr 1809 B na odcinku Białaszewo do drogi wojewódzkiej nr 668 o długości ok. 3,73 km (odcinek rozpoczyna się 30 m przed pierwszym zabudowaniem - budynek nr 4 - w miejscowości Białaszewo od strony wsi Pieniążki, a kończy skrzyżowaniem z drogą woj. nr 668, z wyłączeniem odcinka w miejscowości Białaszewo - od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1807 B do końca działki nr 807/3 po stronie prawej). Ad. 1) - klasa drogi - Z, - kategoria obciążenia ruchem - KR-2, - szerokość jezdni w przekroju trasowym - 5,5 m z obustronnymi poboczami o szer. 1,0 m, - szerokość jezdni w przekroju ulicznym w m. Ciemnoszyje, Wólka Brzozowa i Białaszewo - 6,0 m z obustronnym krawężnikiem i chodnikiem, - przebudowa istniejących przepustów - szt. 4, Ad. 2) - klasa drogi - Z, - kategoria obciążenia ruchem - KR-2, - szerokość jezdni w przekroju trasowym - 5,5 m z obustronnymi poboczami 1,0 m, - szerokość jezdni w przekroju ulicznym w m. Białaszewo - od 6,0-7,0 m z obustronnym krawężnikiem i chodnikiem, - szerokość jezdni w przekroju półulicznym (od początku odcinka do Ośrodka Zdrowia w Białaszewie tj. ok. 160 m ) - od 6,0 - 7,0 m z chodnikiem po stronie lewej, - przebudowa istniejących przepustów - szt. 3. - budowa przepustu - szt. 1, - w celu poprawienia odwodnienia zaprojektować studzienki ściekowe i przykanaliki z odprowadzeniem wody do istniejących przebudowywanych przepustów i do projektowanego. Przedmiot zamówienia nazywany w dalszej treści niniejszej Instrukcji dla Wykonawców zwanej dalej IDW przedmiotem zamówienia lub projektem. CPV (Wspólny Słownik Zamówień): 71.32.20.00-1 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Zamawiający przekaże mapy geodezyjne do celów projektowych w skali 1:500 na wszystkie odcinki podlegające opracowaniu. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie - dla każdego odcinka drogi: opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami i wiedzą techniczną, które umożliwią Zamawiającemu uzyskanie prawomocnych decyzji - pozwolenie na budowę, wykonanie badań geotechnicznych podłoża gruntowego w celu zaprojektowania konstrukcji nawierzchni. Dokumentacja techniczna powinna zawierać: 1. Projekt budowlany (5egz.) w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych drogowych oraz innych w przypadku przyjęcia rozwiązań powodujących kolizję powodującą konieczność przebudowy istniejących urządzeń zlokalizowanych w pasie drogowym. Projekt budowlany powinien być opracowany zgodnie z Ustawą Prawo budowlane (Dz.U. 06.1546.1118 z późn. zm.) i uszczegółowieniami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.03.120.1133) 2. Projekt wykonawczy (3egz.) opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.04.202.2072. z. późn. zm.) 3. Przedmiar robót (3egz.) opracowany zgodnie z ww. rozporządzeniem 4. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (3egz.) , w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów. Informację BIOS należy opracować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U.03.120.1126.) i rozporządzeniem 5. Projekt stałej organizacji ruchu (3egz.) opracowany i zatwierdzony zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.05.108.908 z późn. zm.) i rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonania nadzoru nad tym zarządzeniem. (Dz.U.03.177.1729). 6. Kosztorys inwestorski (3egz.) opracowany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U.04.130.1389). 7. Kosztorys ofertowy - 3 egz., 8. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (3 egz.) 9. Opracowanie operatów wodnoprawnych zgodnie z Ustawą Prawo Wodne (Dz.U.05.239.2019. t. j. z późn. zm.) - tam gdzie zachodzi konieczność ich opracowania. 10. Załatwienie wszelkich prac związanych z opracowaniem projektu budowlanego w zakresie potrzebnym do realizacji inwestycji czyli uzyskanie wszelkich warunków i uzgodnień opracowanego projektu z poszczególnymi właścicielami urządzeń infrastruktury technicznej. Wszystkie uzgodnienia dotyczące opracowania projektów należy uzgodnić z Zamawiającym. Dokumentacja projektowa winna być opracowana w wersji elektronicznej umożliwiającej jej odczytanie w programie AutoCad i PDF i przekazana na rzecz Zamawiającego na płycie CD, natomiast dokumentacja kosztorysowa winna być opracowana w programie umożliwiającym odczyt kosztorysu w programie PDF i przekazana na płycie CD. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania przez Zamawiającego. 5.4. Szczegółowo przedmiot zamówienia dla określony został w Tomie I-II specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej w dalszej treści również SIWZ lub specyfikacją..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać iż dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do wykonania zamówienia tj. mogącymi wykonywać samodzielne funkcje w budownictwie w specjalności drogowej.Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia ten warunek na podstawie złożonego przez wykonawcę: - oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 dokumentacji projektowych dotyczących drogi o łącznej długości co najmniej 7,0 km. Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia ten warunek na podstawie złożonych przez wykonawcę : - oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. -oświadczenia że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. - wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie określono wymagań. Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia ten warunek na podstawie złożonego przez wykonawcę: - oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać iż dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do wykonania zamówienia tj. mogącymi wykonywać samodzielne funkcje w budownictwie w specjalności drogowej. Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia ten warunek na podstawie złożonego przez wykonawcę: - oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; - oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

referencje

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.starostwograjewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Grajewie Strażacka 6B 19-200 Grajewo Pokój nr 18.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Grajewie Strażacka 6B 19-200 Grajewo Pokój nr 18.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

Załączniki do treści

Metryka strony

Udostępniający: Zarząd Powiatu Grajewskiego

Wytwarzający/odpowiadający: Artur Muczyński

Wprowadzający: Artur Muczyński

Data wprowadzenia: 2010-05-19

Modyfikujący: Artur Muczyński

Data modyfikacji: 2010-05-19

Opublikował: Artur Muczyński

Data publikacji: 2010-05-19