Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
Zarządzenie Nr 32/2024 Starosty Grajewskiego z dnia 17 września 2024r. w sprawie ustalenia wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych.
Zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. poz. 928) oraz Zarządzeniem Nr 32/2024 Starosty Grajewskiego z dnia 17 września 2024r. w sprawie ustalenia wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych, poniżej udostępniamy Państwu link do kanału zgłoszeniowego dla sygnalisty:
Zachęcamy do zapoznania się z filmem instruktażowym, pn.: „Zgłaszanie naruszeń przez sygnalistę”, prezentującym jak poprawnie dokonać zgłoszenia, który dostępny jest na stronie